top of page
Sms'en

Social Media

Beheer sociale media: De kunst om te communiceren en engageren

Facebook, Instagram, LinkedIn, … Enkele voorbeelden van sociale mediaplatformen die uitstekend te gebruiken zijn in het voordeel van jouw zaak.

Eerlijk is eerlijk: Niemand (maar dan ook echt niemand) kan je sociale media zo goed verzorgen als jijzelf. Jij staat als ondernemer het dichtst bij je producten of diensten.

Maar wat als je de kennis, tijd, creativiteit of inspiratie ontbreekt om hiermee aan de slag te gaan? Wat als het niet lukt om zowel teksten als grafische inhoud helemaal relevant, correct en in het juiste formaat te krijgen?

Wij helpen je graag!

Welke platformen zijn geschikt? 

Facebook, Instagram, Tik-Tok, LinkedIn, Google ... Op welke kanalen moet je nu actief zijn? En waarom? Wat levert het meest op voor je zaak? Wij maken het helemaal helder!

Heb je nog geen (juist) profiel? 

Geen probleem. Wij maken je bedrijfspagina aan, optimaliseren het design en brengen de juiste inhoud.

Is adverteren nuttig en 'quanta costa?'

In het kort: Ja! Adverteren op je sociale media kan heel erg veel brengen. Als je het goed doet, brengt het alleen maar op. Wij helpen je graag. 

Neem contact op voor vrijblijvend advies of een offerte op maat. 

Praktisch en top-of-mind

Je weet dat je op sociale media aanwezig moet zijn tegenwoordig, maar wat wil je er eigenlijk precies mee bereiken? Dat is de hamvraag die we graag samen met jou proberen te beantwoorden en verder in te vullen.

Zo gebruiken we social media bij Bouwpunt Jorissen voornamelijk om praktische informatie zoals openingsuren en speciale acties te delen. Daarnaast zorgen we ervoor dat Bouwpunt top-of-mind blijft bij alles wat met bouwen en verbouwen te maken heeft. Door regelmatig updates en relevante content te plaatsen, ondersteunen we  hun klanten bij hun projecten en zorgen we ervoor dat Bouwpunt Jorissen altijd een vertrouwde keuze blijft.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 11.48.59_b1040875.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 11.48.59_b8698443.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 11.48.59_e678b4e1.jpg
De juiste kanalen en de juiste content

De keuze van de juiste communicatiekanalen is essentieel om een sterke merkidentiteit te ontwikkelen. Bij Hermos hebben we bewust gekozen voor Facebook en LinkedIn. Facebook gebruiken we om contact te houden met huidige en potentiële medewerkers, en om de unieke bedrijfscultuur van Hermos te delen. LinkedIn helpt hun om hun professionele uitstraling te tonen en zich te profileren als een duurzaam en waardevol familiebedrijf.

Door deze kanalen slim in te zetten, laten we zien waarom Hermos een geweldige plek is om te werken en om zaken mee te doen.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 12.10.16_fc16abbc.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 12.10.16_639bf5ae.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-25 om 12.10.16_6d4659ff.jpg
bottom of page